Monday, July 27, 2009

JUM HEBOH

HAri sabtu wani call ajak gi JUM HEBOH kat stadium petra jaya coz dorg x tauk the venue it is.

so aku setuju lah teman kan dorg gi JUM heboh,kesian dorg sebab x balek cuti kan..

dorg kata kerata jgn risau,sebab dah booking dah,pkol 10 dah boleh gerak...

malam tu wani call lagi nak conformkan..aku kata ok jer..hehehe

so xde idea JUM HEboh tu nak watpe,so mlam tu just buat bodoh jer lah.

HARI AHAD menjelma,Puteri msj gitau gerak ko 11 sebab kereta baru bukak pukol 11am..aku kata ok jer,sebab aku dah kemas before pkol 9 lagi...hehehe

Pukol 10.45 am huda call kata dah boleh gerak,tnggu wani kat blakang mulu..

dalam pukul 11.15 dah gerak nak gi stadium petra jaya..hari panas giler..

hampir pukol 12 jugak lah smpai kat stadium sebab jem and carik parking..parking jauh giler siot..cam siot jer..

mula2 x exciteted sebab xdpt imagine camne jum heboh..

dah sampai.manusia mcm semut siot..jalan2 jumpa artis..lepas tu terus gi stage melodi..sanggup tunggu lama2 semata nak keluar dalam TV..hehehe...

aku sempat bersalam dgn fara fauzana..hehehe..cantek siot.tp yg penting drumstick still ada...

pkol 12.45 chow...x tahan ..crowded sngat..x suka..x suka..

then after that,kita jlan2 shoppping....aku beli barang yg ada percuma beg sahaja..bnyak jugak lah...hehehe..best2...yg penting,aku,maz,huda,wani,putri sama2 beli beg MUNCHY'S ...beg tu pakai gi class sama2..best2....tgok lah nanti..best2...

balek dalam pukol 2.30pm lapar sngat gi satok mkan Pizza HUT..sorry erlyn,xdpt ajak erlyn mkn sama2...

lepas tu gi Wisma seberkas sebab pu3 nak gi caroker,nak relise tension..aku xdpt join coz aku batok,xde suara pun...

lepas tu gi Jlan masjid bahagian makan Ayam penyet...

meja ktorg kena hujan,lepas tu pindah tempat lagi standart..hehehe..meja kayu siap ada kipas angin lagi...kt org semua kehausan...MAZ terbukti paling haus sebab lepas air tu dtg,3/4 air milo peng tu habis..sekali sedut jer...hahaha..MAZ\..MAZ/....

ok..Balek wktu tu dlm pukol 10.30pm jugak lah...

happy sngat2....balek,mandi sembayang dulu,pastu tido....

done.....

1 comment: